Türkçe Etkinliği
Türkçe Dil Etkinliğinde öğrencilerimizin yaşadıkları deneyimler ve çevreleriyle ilgili farkındalık kazanmaları, neden - sonuç ilişkileri kurarak sorgulama yapabilmeleri, kendini ifade etme becerilerini geliştirmeleri amaçlanır. Bu etkinliklerde düşüncelerini özgürce ortaya koydukları yöntem ve teknikler uygulanır.
.. Devamı..
Sanat Etkinlikleri
Sanat etkinliklerinde çocukların doğuştan getirdikleri yaratıcı özelliklerini ortaya çıkarmak için ortam ve olanaklar hazırlanmaktadır. Sanata ilgi duyan, sanat eserlerine değer veren ve koruyan öğrenciler yetiştirmek amaçlanmıştır. Renk, biçim, duyu ve estetik gelişimini ve yaratıcılığı sağlayacak eğlenceli çalışmalar yapılmaktadır.
.. Devamı..
Resim - Görsel Sanatlar
Çocuklar duygularını resim yaparak ifade edebilirler. Bu amaçla 5-6 yaş gruplarımız ile resim derslerinde çeşitli boyama, kolaj çalışması, zımpara kağıdına resim, tablo oluşturma, mumlu boya, kuru boya, mum boya, sulu boya ve kompozisyon gibi tekniklerle yaratıcılıklarını geliştirmektedirler. Ayrıca her ay bir ressam ve eserleri tanıtılmaktadır.
.. Devamı..
Bale - Modern Dans
Sahne sanatlarının en etkileyicilerinden biri olan Klasik Bale, çocukların bedensel, zihinsel, sosyal ve duygusal gelişimlerine katkıda bulunur. Çocuklar bale yaparken kendi bedenlerini tanımayı, keşfetmeyi, kontrol etmeyi, müzik eşliğinde jest ve mimiklerini kullanmayı öğrenip yıl içinde öğrendiklerini yılsonunda sahnede sergilerler.
Modern Dans; Bale’nin değişmez kurallarına tepki olarak ortaya çıkmıştır. Özgür ve yaratıcı olmayı benimsemiş ve her tür müziğe adapte edilebilen bir dans türüdür. Zıplama ve dönüş tekniklerinin yoğun olarak kullanıldığı, doğaçlama çalışmalarının ön planda olduğu bir danstır. İyi bir dansçı olabilmek i .. Devamı..
Satranç
Okul Öncesi Satranç Eğitiminin Amaçları
Okul Öncesi satranç eğitimi, Türk milli eğitiminin genel amaçlarına ve temel ilkelerine uygun olarak;
· Satrancın çocuklar için faydalı, eğlenceli bir oyun olduğunu vurgulayıp, çocukların satranç oyunu ile ilgili temel bilgileri öğrenmesini sağlamak.
· Çocukların beden, zihin ve duygu gelişmesine ve iyi alışkanlıklar kazanmasına yardımcı olmak.
· Onları ilköğretime hazırlamak.
· Satranca yetenekli çocukları belirlemek, onları yönlendirmek.
· .. Devamı..
Sudoku
Sudoku akıl ve mantık yürütme esasına dayanan bir zeka oyunudur. Oyun ilk olarak 1984 yılında Japonya’da oynanmıştır. Bulmaca kategorisine giren sudoku birçok insanın bağımlısı olduğu bir zeka oyunudur. Japonlar tarafından çıkarılan bu bulmaca türünün en önemli faydası düşünme ve fikir yürütme becerisini geliştirdiğinden hafızayı kuvvetlendirmesidir.
.. Devamı..
Sınıflarımız
Hazırlanıyor...
.. Devamı..
Ayın Semineri
Bu ayın seminer konularına sayfa eklerinden indirip göz atabilirsiniz.
.. Devamı..
Aylık Yemek Listesi
Aylık yemek listesine sayfa eklerinden indirip göz atabilirsiniz.
.. Devamı..
Akıl ve Zeka Oyunları
Modern Dünya; çocuğu ve çocukluğu taş duvarlar arasına hapsetti. Artık çocuklar çocukluğunu yaşayamıyor, yaratıcılıklarını geliştirecek ortam bulamıyorlar. Sosyal, fiziksel ve zihinsel anlamda bazı becerilerimizi kaybediyoruz. İletişim çağında iletişimsiz kalan aile ortamlarında yaşamaya başladık. Çocuklar anne ve babalarıyla değil daha çok elektronik cihazlarla vakit geçiriyor. Bu durumun olumsuz sonuçları toplumumuzda gözlemlenmeye başladı bile. Peki, çocuklarımızın kreatif düşünme becerilerini geliştirmek; sosyal anlamda iletişimi kuvvetli, hayata hazır bireyler yetiştirmek için biz ne yapmalıyız? Son yıllarda ülkemizde de popülerlik kazanan ‘AKIL ve ZEKA .. Devamı..
Drama Etkinliği
Drama çalışmalarımızda temel hedef; çocukların uygulayarak ve yaşayarak hayatı deneyimlemelerini sağlamaktır. Bunun yanı sıra duygu ve düşüncelerini hem sözel hem bedensel olarak daha rahat ifade etmelerini sağlamak, karşılaştıkları problemleri yaratıcı hayal güçlerini kullanarak çözebilmelerini, grupla işbirliği içinde çalışmalarını sağlamaktır.
.
.. Devamı..
Okuma Yazma Etkinliği
Küçük yaştaki öğrencilerin eğik el yazısını öğrenmesi daha kolaydır. Çünkü, eğik el yazısı, dik temel harflere göre daha kolay motor beceriler gerektirmektedir. Bu durum göz önüne alındığında , erken yaşlarda kayıt edilmiş öğrenciler için, eğik el yazısı ile ilk okuma-yazma eğitimi verilmesinin bazı yararlar sağlayabileceğini söylemek mümkündür. Masa da uzun süre oturabilme, ilgisinin dağılmasını önleme gibi bir çok fayda sağlanmaktadır. Bu çalışmalarımız haftanın beş günü yapılmaktadır.
.. Devamı..
Sudoku Bilgisayar Eğitimi ve Akıllı Tahta
Okulumuzda haftada bir gün bilgisayar dersi verilmektedir. Bu derste temel amacımız bilgisayarın ne amaçla ne kadar kullanılması gerektiğini göstermektir. Okulumuzda tüm yaş gruplarımız her gün aktif olarak kullanılan, çocukların teknolojik becerilerin gelişmesine yardımcı, aynı zamanda görsel ve işitsel öğrenmelerini destekleyen “akıllı tahtamız” ile eğitim görmektedir.
.. Devamı..
Müzik
Orff yaklaşımın da insanın yaratıcılığının açığa çıkarmasına ortam hazırlayan, temelinde ritim, hareket ve konuşma olan insanların içlerinden geldiği gibi müzik yapıp, dans etmesine, doğaçlama yapmasına olanak tanıyan, insana bütün sanatsal alanları birleştirerek öğrenme, keşfetme, deneme ve yaratma ortamı sunan bir yaklaşımdır.
2 ile 6 yaş grubu çocuklarda müzik eğitimi için kullanılan teknik, aslında bir ders değil oyun biçiminde öğretime dayanmaktadır. Orff yaklaşımında ilk kullanılan çalgılar çocukların keşfettikleri çalgılardır. Çevrenizde görebileceğiniz her şey bir orff çalgısı haline gelebilir. İçi boş şişeler, tahta .. Devamı..
English in Sudoku
Play, learn and grow together!
Oynuyoruz, öğreniyoruz ve birlikte büyüyoruz!
HEDEFİMİZ
Çift dilli eğitim sistemimizde;
Çocuklarımızın İngilizceyi sevmelerini,
Başka bir dilin varlığının farkına varmalarını,
Günlük aktivitelerin içinde uygulayarak-yaşayarak, oyunlarla ve tüm zeka alanlarını harekete geçirecek etkinliklerle, kısacası doğal yollarla sürekli farklı bir dile maruz kalarak İngilizceyi öğrenmelerini HEDEFLEMEKTEYİZ.
EĞİTİM METODLARIMIZ
ÇOKLU ZEKA KURAMI
AKTİF ÖĞRENME MODELİ
ETKİN ÖĞRENME
UYGULAMA ALANLARIMIZ
Çocuklarımızın okuldaki günlük yaşamlarında, doğal ortamlarında; oyun alanlarında dili yaşayarak .. Devamı..
Eğlenceli bilim
.. Devamı..