English in Sudoku

Play, learn and grow together!

Oynuyoruz, öğreniyoruz ve birlikte büyüyoruz!

HEDEFİMİZ

Çift dilli eğitim sistemimizde;

  • Çocuklarımızın İngilizceyi sevmelerini,
  • Başka bir dilin varlığının farkına varmalarını,
  • Günlük aktivitelerin içinde uygulayarak-yaşayarak, oyunlarla ve tüm zeka alanlarını harekete geçirecek etkinliklerle, kısacası doğal yollarla sürekli farklı bir dile maruz kalarak İngilizceyi öğrenmelerini HEDEFLEMEKTEYİZ.

EĞİTİM METODLARIMIZ

  • ÇOKLU ZEKA KURAMI
  • AKTİF ÖĞRENME MODELİ
  • ETKİN ÖĞRENME

UYGULAMA ALANLARIMIZ

  • Çocuklarımızın okuldaki günlük yaşamlarında, doğal ortamlarında; oyun alanlarında dili yaşayarak ve eğlenerek edinmeleri için uygulanmaktadır.
  • Oyun merkezli etkinliklerimiz sayesinde öğrencilerimizin İngilizce derslerine aktif katılımını sağlanmaktadır.
  • Atölye çalışmaları ile çocuklarımız öğrendikleri yabancı dili farklı alanlarda kullanabileceklerini görmektedirler.

UYGULAMA ARAÇLARIMIZ

  • Drama,
  • TPR(Total Physical Response)
  • Kuklalar.
  • Görsel araçlar,
  • Flaş kartlar,
  • Günlük konuşma aktiviteleri,
  • Tekrarlar,
  • Hareketle tamamlanan şarkı ve oyunlar
  • El becerisi ve resim çalışmaları,
  • Bilgisayar destekli etkinlikler,
  • Projeler
  • Öyküler
  • Smart board aktiviteleri

Yukarıdaki araçlar programımızda İngilizce etkinlikleri uygulanırken,  çocuklarımızın farklı öğrenme şekilleri düşünülerek dili etkin olarak kullanmada en çok yararlandıklarımızdır. 

GÜNLÜK AKIŞ

  • 08.00 Good morning- welcome to school! (Günaydın- okula hoşgeldin!)
  • 09.10 Let’s have breakfast! (hadi kahvaltıya gidelim!)
  • 10.30 1st Class : Circle time, Listening time (1. ders)
  • 12.00 We are very hungry, It’s lunch time(Bizler çok açız, öğlen yemeği vakti!)
  • 13.30 2nd Class: Table time, game and movement,puppetshow (2.ders)
  • 15.30 It’s sneak! (İkindi kahvaltısı!)
  • 16.00 3rd Class: Story time, watching time,drama(3. ders)
  • 17.30 Bye-bye! See you tomorrow! (Hoşçakal! Yarın görüşürüz!)

To Top ↑